W ramach zajęć omawiana będzie postawa coacha, zgodna z zasadami etycznymi, na podstawie przykładów i studiów przypadków. Wskazane zostaną kryteria wypracowania rozwiązań w przypadku dylematów etycznych. Ważną, omawiana kwestią będzie także przygotowanie i wdrożenie projektu coachingu w organizacji. Przedstawione zostaną poszczególne etapy i elementy przygotowania, realizacji i oceny projektu coachingu.
Cel warsztatu
Celem zajęć jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat zawierania kontraktu psychologicznego z klientem oraz realizacji projektu coachingu w organizacji. Omówione zostaną ważne elementy kontraktu, zawieranego na początku coachingu, jego związek z zasadami etycznymi i wpływ na skuteczność realizacji coachingu.
Uczestnicy poznają:
- po co są zasady etyczne, przed jakimi błędami chronią i do jakich mechanizmów psychologicznych się odwołują,
- jakie są elementy kontraktu z klientem i jak jest on związany z zasadami etycznymi,
- jak przygotować, komunikować i realizować projekt coachingu w firmie,
- co wpływa na skuteczność coachingu w organizacji,
- przykłady z praktyki, wskazane rozwiązania.
Dla kogo?
Seminarium Coaching – zasady etyczne, kontrakt, projekt coachingu w organizacji to zajęcia otwarte. Program i sposób prowadzenia zajęć umożliwia wzięcie udziału w zajęciach przez wszystkich coachów pracujących w różnych podejściach oraz przez przedstawicieli działów HR, którzy chcą wzbogacić swoją wiedzę i kompetencje w zakresie realizacji projektów coachingu w firmie. To zajęcia także dla tych, którzy chcą się dowiedzieć, jak dobre przygotowanie coachingu, znajomość psychologicznych podstaw, zasad etycznych i kontraktu determinują profesjonalizm coachingu.
Zajęcia są przeznaczone również dla uczestników Studium Coachingu MLC.
Ramowy program
1. W ramach zasad etycznych w coachingu omówione zostanie:
- zachowanie granic między pełnionymi rolami,
- respektowanie zasady świadomego i dobrowolnego uczestniczenia klienta w coachingu,
- konflikty interesów, dobro klienta a dobro organizacji,
- przestrzeganie tajemnicy zawodowej,
- kompetencje i ograniczenia coacha.
2. Elementy kontraktu z klientem coachingu.
3. Specyfika zawierania kontraktu z klientem coachingu i umowy we współpracy z firmą.
4. Specyfika coachingu wewnętrznego w organizacji.
5. Przygotowanie i kontrakt w coachingu zespołu i coachingu grupowym.
6. Wyzwania i ograniczenia towarzyszące efektywnemu wdrażaniu coachingu w organizacji.
7. Organizacja procesu coachingu w firmie (m.in. wybór coacha, komunikowanie procesu coachingu, raportowanie, ocena wyników coachingu).
Prowadzący:
Prof. UW dr hab. Mirosława Huflejt – Łukasik
Termin, cena i zapisy
Termin I: 25-26 lutego 2023
Termin II: 17-18 czerwca 2023
Cena: 1.380,- zł
cena w przedpłacie do 2 tygodni przed terminem rozpoczęcia: 1000,- zł
Podane ceny zawierają 23% podatek VAT.
Zajęcia prowadzone będą on-line.
Cena szkolenia zawiera:
- udział w unikalnym, 2-dniowym szkoleniu;
- bogate materiały szkoleniowe;
- przerwy kawowe;
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Informujemy, że posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie o numerze 2.14/00354/2013, w związku z czym osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu mogą ubiegać się o dofinansowanie.
By zgłosić się na warsztat:
- Pobierz i wypełnij formularz zgłoszeniowy.
- Prześlij formularz na adres biuro@ccinnovation.pl.
- Wpłać należność za kurs w jednym z wariantów w odpowiednim terminie.